Valparna!

Här kommer det lite bilder på valparna! De är idag 11 dagar gamla. De var inte speciellt medgörliga, så alla är inte toppen... Hoppas ni har överseende med detta =)


Tik nr 1






Tik nr 2






Tik nr 3






Hane nr 5






Hane nr 6





Mormor Tezzie övervakade fotograferingen så allt gick rätt till!



Idag har det varit en härlig dag, som började med en lång promenad. Idag såg vi dock inte de två rådjur som vi brukar se när vi går den vägen. Det var lite tråkigt. Mamma kom och hämtade Tezzie idag, så då fick jag lite hjälp med att ta bilder på valparna. Det hade varit soligt och fint alla dagar på Mallorca, så jag är lite smått avundsjuk! Jag hade gärna också fått lapa i mig lite solsken... Men vi ska inte klaga, vi har ju haft drygt 17 grader varmt här idag! Underbart! Fick reda på idag att MHt som Bill ska vara med på (på lördag) kanske blir inställt! Hoppas att de får ihop tävlings ledare och beskrivare, de hade visst fått nåt annat att göra.... =( Med så kort varsel hoppar man bara inte av!!! Men min underbara Denise håller på och rycker i olika tåtar, så förhoppningsvis blir det av ändå!
Hoppas, hoppas, hoppas....


Postat av: Denise Magnusson

Gudars va söta! Och ja tänka sig, MHt blir av :D

2010-04-27 @ 02:45:24
URL: http://tibridge.blogg.se/
Postat av: Nina Gleisner

Hej!

Vilka små godingar!

Hälsningar Nina

2010-04-27 @ 07:39:26
Postat av: Two olsson sisters

=O Men guud vas öta^^ Haha, hur fina kort som helst ju!:D Vad är det för ras dock?//Emma.

2010-04-27 @ 08:04:51
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: liindblaads

tjaa ! nu e det veckans blogg på bloggen igen :) va med och anmäl dig nu! så har du chans att vinna ett eget inlägg hos mig :)



http://liindblaads.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-1.html

2010-04-27 @ 08:39:55
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Ing-Marie Ramtzén

HejFrida,

Vilka fina små bäbisar våra hundar har fått!

Hoppas att alla mår bra och att vi kan träffas innan de skall ut i vida världen.

Kram från Ing-Marie och pappa Gucci

2010-04-28 @ 23:00:50
Postat av: Frida

Tack allihopa! Nu har det ju kommit ut nya bilder på dom när de är 16 dagar gamla =P



Emma, rasen är Welsh springer spaniel, en helt underbar ras! Enligt mig förstås ;-)



Ing-Marie, klart ni ska komma och kolla! Det verkar som om en tik ska till Malmö och ev en till Oslo. Hälsa Gucci! Och resten av familjen såklart!

2010-05-01 @ 20:10:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback