Dåligt väder!

Usch var tråkigt väder det är! Det ska visst aldrig sluta regna idag, det har regnat sen vi vaknade och har aldrig hållt upp! Det blir väl självklart så när man har planerat att vara ute i trädgården och greja. Idag skulle den nya gungställningen upp, vi passade på nu när Granngården hade rea att köpa en till barnen igår när vi var inne i Skövde. Men självklart drog han där uppe ur ploppen till badkaret.. =/
Så jag passar på att uppdatera bloggen lite istället! =)


Mmmm vår lilla Goldie.. Honda CR-V -03a.. Hon är bra fin hon! =)

Jag och hundarna passade på att åka till grusgropen i Perstorp när vi var i Karlsborg i fredags. Så att de fick göra av med lite energi innan allsången.


Godis tyckte det var väldans kul!

Diva

Godis blev ganska trött efter att springa upp och ner efter leksaken =)

Gösta gillar också att hämta leksaker

Lucy coh Gösta springer tillsammans

Lucy i full fart!

Gösta funderar på vem han ska springa efter

Lucy och Gösta full fart neråt!

Gösta spanar

Gösta



Denise och Chosan på allsången i Karlsborg

Sen kan man ju fundera på om jag har avlat fram råtta eller hund?

Och slutligen som kom också Timoteij efter en lång väntan! De spelade väl 3 låtar, lite snålt kanske, men det var ju trots allt gratis! Och de var mycket duktiga och jag skulle gärna se dom igen! Edvin och Alva de dansade och tyckte det var riktigt roligt mellan de små vansinnes utbrotten när de inte fick som de ville... Det var nog minst 3000 människor som trängdes för att få se dom, men de skulle ju också vunnit melodifestivalen! Enligt mig förstås...

Syskon kärlek...or not... Sitta 2 i en liten sulky gick faktiskt ganska bra!


Jag och Alva

Edvin och en bit av mammas huvud =)
Dessa 2 sista bilderna är tagna med mobilen..därav den dåliga kvalitén..

Så då en lite uppdatering!
Gösta är som synligen kvar här hos oss än, han är en mycket härlig individ! Hade han varit tik så kanske han hade stannat kvar... Han vill gärna träna och lära sig nya saker, så jag tänkte att jag ska klicka in honom på klicker ikväll, så korvpaketet passa dig, here I come!

Postat av: Denise Magnusson

Fina Gösta. Hoppas han får bra hem snart. Söta Chosan, fick du ingen bra på Harry?

Chosan är för övrigt en kanin så det är varken hund eller råtta du avlat fram ;)

2010-07-25 @ 21:31:41
URL: http://tibridge.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback