Vi har en omplacerings hane!

Fairytale Dreams Argus Filch, "Gösta", har nu bott hos mig i ett par veckor. En mycket glad och snäll kille som är underbar kring barnen! Han är en kille med mycket energi som vill komma till ett aktivt hem, så han säljs inte enbart som sällskaps hund. Han älskar att åka bil och att bada, när bagage luckan öppnas är han först på plats! Nu när han har gjort sig hemmastad leker han för full muggar, han gillar att bära och hämta saker. Han är betydligt lugnare än hans ystra syster Diva... Jag tycker han har relativt lätt att slappna av i nya miljöer, han fick följa med upp till Sala på släktträff när jag hade haft honom i en knapp vecka och han skötte sig bättre än mina andra många gånger gjorde...
Han ör även enligt mig en riktig snygging..men smaken är som baken..delad.. Men en korrekt och ståtlig kille det är han. Hans mamma är Werinas Fudge och hans pappa äe SU(U)CH Julita The Norse Quest.





Vill du ha mer information om Gösta så är det bara att ringa eller maila mig!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback