Valpar

I denna veckan har det vara mycket att göra! Fick jobba flera dagar denna vecka, vilket är ovanligt för en mamma ledig som mig! =) Men men det gick fint! Korna skötte sig utmärkt och man kommer hem till familjen med ny mental energi! Även om kroppen kanske är tröttare....


En trött Godis...


I lördags hade vi ett års kalas för Alva, så jag hade lite att göra innan helgen med bakning av en hel del kakor, bullar och muffins! och såklart tårtorna! De han jag inte ens få kort på då de högg in  så snabbt! Ioförsig hade jag fullt upp med familjen som ska få köpa valp nr 5, troligen Dean Thomas blir namnet på honom. Härligt kalas, trevliga valpköpare och underbart väder! Härligt!

På kvällen stannade Denise med hundar kvar. Så då gick vi en promenad med hundarna och Edvin, han gick med ett eget koppel, utan hund.... Lycklig var han! Sen så grillade vi, mumsigt!


Från vänster 6, 2, 1, 5 och 3


Matdags!


Söndagen började lugnt. Frammåt eftermiddagen kom först ett par, som ska få  söta nr 3, som troligen kommer heta Diagonalley. De hade sin Nikon i högsta hugg! Det gillar vi skarpt! Hoppas kunna få mig lite nikon tips därifrån.. blink blink... Trean verkade trivas utmärkt i knät där...det gjorde ioförsig hela kullen... Alla skulle promt få plats i knät! Så sött!
Sen kom ett annat par som har och har haft welsh innan, och kollade på nr 2. Min lilla favorit.. Förutom Draco då.. Hon kommer nog att heta Dolores Umbridge.

Så nu är det bara nr 6, Draco, som ska få sig ett nytt hem. Jag hoppas att han kan få sig ett hem i närheten. Då det vore mycket intressant att se hur han artar sig =)


Nr 2 och nr 3, sååå söta! Väntar på att få gå ut i trädgården!


Postat av: Marina

Underbart fina bilder! Tack för idag! Vi hörs på mailen! =D /Marina och Måns

2010-05-23 @ 23:03:14
Postat av: Denise Magnusson

Du har verkligen lyckats med dina valpköpare som jag träffade, super trevliga. Där kommer det säkert gå fint! Jag vill också ha Draco nära, till och med jag blev ju kär i honom :P

2010-05-23 @ 23:48:20
URL: http://tibridge.blogg.se/
Postat av: Nina Gleiner

Hej!

De växer de små godingarna.Jättesöta!Tänk redan 6 veckor. Snart dags för flytt. Lycka till.

Nina i Vara

2010-05-27 @ 12:15:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback