KM med Welsh Springer Spaniel Klubben!

Den 18/9-10 var det klubbmästerskap i Welsh Springer Spaniel Klubben, i både lydnad och agility. Jag var där, och tro det eller ej, så ställde jag och Lucy upp i agility! Detta året utspelade de sig på brukshundsklubben i Laxå.

Det gick kanske inte så bra resultat mässigt...Vi blev diskade i både agility och hoppklassen! Det var vår första tävling så jag tycket det gick strålande! Var verkligen supernöjd med Lucys insatts!
En jättetrevlig dag, trots ösregn, men det gör mycket med trevligt sällskap! Så tack Ingela med familj och Agneta och Carina mfl! Nästa år satsar jag på att inte bli diskad!
 
Klubbmästaren i Lydnad flyger fram!


Ingela och Humlan


Lucy väntar på sin tur


Ingela, t.v fick domarens pris i agility, sen har vi KM i Lydnad,som även fick domarens pris i lydnad, och sen har vi KM i medium och large. Skäms på mig att jag inte minns namnen!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback