Oj vad de växer!

Ja idag är valparna en hel vecka! Denna fösrta vecka har verkligen gått snabbt och smärtfritt. Jag är så glad att allt är väl med valparna,hittills (ta i trä!!), de växer som bara den! En annan sak som också är roligt är att tiken faktiskt verkar att bli röd/vit, så det kanske blir två röd/vita och en trefärgad =)


Tiken (nr 1)


Hane (nr 2)


Hane (nr 3)

Valparnas vikt den 26/1
1. 239 g
2. 255 g
3. 269 g
Detta är vikten från imorse, jag brukar alltid väga dom på kvällen annars. Men idag skulle jag vara duktig och blogga innan jag gick till jobbet... Men när jag väl sätter mig vid datorn, så har vi varesig telefon eller internet =( Då har telegubbarna tagit ner ledningen för att vi har ett skogsföretag här som ta ner en massa träd.. Och det kan ju vara dumt att de fäller träd som tar mer ledningen! Men det är ändå störande, nu närjag väl hade planerat att vara duktig och få lite saker gjorda på datorn!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback